Simte-te bine.Treci de la un subiect la altul. Când găsești o metaforă care îți place, este a ta. Când găsești volumul potrivit, facem cunoștință. O, vai, e de ajuns să mă întrebi, și gata!
„The bigger the lie the more people will believe it” – A. Hitler (via @neroblank)
Pentru a angrena un om sa se implice/ sa participe/ sa rezoneze la o idee vad doua optiuni posibile:
– sa aiba un beneficiu concret (sa ii iasa ceva la afacerea aia- de unde si abrevierea din engleza a titului What Is In For Me?)
– sa aiba un obiectiv personal care sa il motiveze (nu vorbesc aici de constrangeri, cand esti nevoit sa faci ceva pentru ca trebuie)
„Baietii mari nu plang, fetele cuminti nu tipa” (din Osho)
Ca daca ar fi asa, as crede ca traim cu desavarsire intr-o liniste (psihologica) paradisiaca a acestui mediu urban. Insa in realitatea unei zile de duminica, zic mai degraba ca imposibil este cuvantul care ar putea descrie cu lejeritate orasul cu oamenii lui si cu tot cu cele sase sectoare ale sale. Si asta pentru ca aici (si aici sau doar aici) au devenit imposibile lucruri altadata reale si care intr-o normalitate coerenta ar fi de la sine intelese.
Stii care este cuvantul din textele care trebuie sa te convinga (de orice) pe care cei mai multi oameni nu il (mai) cred? Ma refer la unul dintre acele cuvinte magice, pe care sigur l-ai intalnit pe ici pe colo fie si daca nu privesti cu atentie outdoor-urile publicitare (ok, banner-ele de pe net, sa zicem).
Oferta speciala: citeste mai departe pentru ca se gaseste cateva fraze mai jos…