Simte-te bine.Treci de la un subiect la altul. Când găsești o metaforă care îți place, este a ta. Când găsești volumul potrivit, facem cunoștință. O, vai, e de ajuns să mă întrebi, și gata!
Asaaa, acum ca v-am atras atentia vreau sa va propun o discutie despre newsletter-e. Da, acel gen de mail care folosit in mod corect devine un bun instrument de vanzare. Dar ce inseamna de fapt corectitudine in comunicare?!
Din punct de vedere al ofertantului (vazut ca expeditor al mesajului, companie, corporatie, producator etc) corect este sa urmeze un timming de trimitere, sa anunte noutatile, sa ofere un beneficiu (daca exista), sa informeze constant… In final, un neswletter corect va genera vanzari.
Disclaimer: Acesta este un text dulce-siropos. In caz de considerati ca va „cauzeaza” (iar pentru ca am folosit cuvantul asta limbistii ma urasc, deja, stiu :P) relaxati-va cu asta.
Nu, nu am zis-o eu pentru ca in general eu nu (prea stiu sa) ma laud… Dar azi, intr-un moment care cerea formalitatile minime ale unei introduceri, m-am trezit ca sunt brusc caracterizata : She is a character! 🙂
Iti imaginezi ce senzatii te-ar cuprinde cand cineva reuseste sa-ti surprinda esenta atat de corect folosind doar un singur cuvant? Apare o usoara urma de soc inexpresiv, poate, care brusc se transforma in uimire (ca e wow sa afli despre tine chestii misto spuse). Eu am zambit larg (cred ca am facut chiar si ochii mari, dar asta e o alta poveste) si trebuie sa recunosc ca as putea fi, daca nu cumva deja sunt, un personaj.