Simte-te bine.Treci de la un subiect la altul. Când găsești o metaforă care îți place, este a ta. Când găsești volumul potrivit, facem cunoștință. O, vai, e de ajuns să mă întrebi, și gata!
Ia gandeste-te, cat de bine crezi ca iti este acum… Tu, poate, esti norocos: iti este comod cu ce faci si totul e (nu, nu voiam sa zic relativ) confortabil. Sau ai noroc in dragoste! Iar cand iubesti oricum nu mai conteaza nimic decat sa stii ca esti iubit!
Gandeste-te mai bine… Sa nu fie nimic din ce ai vrea sa schimbi? Poate parul, ca asta e cea mai usoara si indeajuns de vizibila schimbare. Dar daca iti este intr-adevar bine, e inutil sa vorbim de schimbare. Si, in acest caz, te sfatuiesc sa te opresti din citit aici. Aproape ca sunt invidioasa: e posibil ca tu sa fii cu adevarat fericit!
Asaaa, acum ca v-am atras atentia vreau sa va propun o discutie despre newsletter-e. Da, acel gen de mail care folosit in mod corect devine un bun instrument de vanzare. Dar ce inseamna de fapt corectitudine in comunicare?!
Din punct de vedere al ofertantului (vazut ca expeditor al mesajului, companie, corporatie, producator etc) corect este sa urmeze un timming de trimitere, sa anunte noutatile, sa ofere un beneficiu (daca exista), sa informeze constant… In final, un neswletter corect va genera vanzari.
Disclaimer: Acesta este un text dulce-siropos. In caz de considerati ca va „cauzeaza” (iar pentru ca am folosit cuvantul asta limbistii ma urasc, deja, stiu :P) relaxati-va cu asta.