Cum ajungi in Redescopera Romania 2011
De prin 2009 pendulez intre doua lumi in care intru si ies dupa chef: una cu amintiri si simboluri clasice si alta noua, up-to-date, foarte social si dinamica. Una cu o vaga idee sau chiar fara idee despre blog, cealalta foarte online. Ideea e ca eu vin si ma invart natural intr-un mediu social care nu utilizeaza blogul, intelege cat de cat sau deloc fenomenul si nu ii acorda greutate.
In aceste conditii, blogul meu nu (prea) exista in afara altor bloggeri! El este vizibil in mediul in care sunt oameni interesati de bloguri. Pentru ceilalti, orice activitate a mea legata de blogging este neclara, obscura si pare dubioasa. Cam asa au stat lucrurile si in ceea ce priveste plecarile mele in campania Redescopera Romania, despre care s-a inteles in mare ca:
– m-am angajat la Petrom
– e o chestie legata de jobul meu
– m-am apucat de voluntariat
– are legatura cu Ministerul Turismului
– sustin pretul benzinei :))
Pentru cei pentru care nu e clar ce e cu plecarile astea prin tara (recunosc, nici eu nu am insistat sa fac teoria bloggingului pentru a aduce clarificarile necesare) simt nevoia sa aduc acum niste lamuriri. Asadar:
Ce nu este Redescopera Romania?
– nu e o actiune de voluntariat
– nu e pentru studenti/ masteranzi/ doctoranzi
– nu are legatura cu Guvernul Romaniei; nici cu Ministerul Turismului
– nu e o loterie
– nu e o emisiune TV
– nu e lobby pentru tarifele la benzina
– nu e team building
Ce este Redescopera Romania?
– este ideea Anei Bulgar, Online Manager Petrom
– este o campanie Petrom de implicare sociala cu scopul de a pune pe harta Petrom, integrata in site-ul www.redescoperaromania.ro, cele mai importante locuri si recomandari de locuri de vizitat in Romania
– este un proiect aparut in 2010 despre care Bobby Voicu, antreprenor, blogger si mai nou General Manager al Intact Interactive – divizia online a grupului Intact, povesteste cel mai recent aici
– este o campanie in care sunt implicati bloggeri
Ce este Redescopera Romania 2011?
– o serie de 5 excursii pe toata perioada anului
– implicarea directa a peste 100 de oameni: in principal 5 echipe a cate 4 oameni din Social Media in fiecare excursie
– o campanie in care sunt invitate cele mai importante branduri romanesti – Dacia, BCR si Romtelecom – alaturi de doi colaboratori principali – Paralela 45 si Muzeul Taranului Roman
Cum ajungi in Redecopera Romania 2011?
– campania si excursiile sunt organizate cu ajutorul lui Bobby Voicu, impreuna cu care sunt alese traseele, locurile si echipele care vor participa in calatoriile prin Romania. Iata mai jos un raspuns oficial pe care l-am cerut tocmai pentru a lamuri lucrurile:
„In Redescopera Romania ajungi doar ales. Nu exista o modalitate de „calificare” standard. Cel mai bine e sa fii tu insuti in Social Media, sa fii activ, si noi vom vedea acest lucru 🙂 Daca ar fi sa sugerez cuiva ce sa faca pentru a merge in aceasta plecare ar fi sa fii activ in social media, sa se vada ca esti pasionat de plecari si de Romania, sa fii genul de om care poate sa se integreze intr-un grup. Mai mult, nu ar fi rau sa te cunoasca personal unul dintre organizatori. Si nu pentru ca „ai pile”, ci pentru ca asa suntem si noi siguri, cat se poate sa fim, ca nu esti vreun nebun care sa dea peste cap toata plecarea. Se poate si fara, in situatia in care dai macar impresia de seriozitate 🙂
Update: Ca tot aminteam mai sus de blogurile personale ale celor implicati in campanie, gasiti la Doru Panaitescu o completare despre cum sa ajungi sa redescoperi.
Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.