Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
7 Oct 2010

Social Networks Conference- live blogging (workshop)

10 greseli* frecvente pe care le fac companiile pe Facebook || Cristian Manafu:
– nu au un scop clar pentru pagina de FB
– au un profil de utilizator in loc de fan page
– nu au user name dedicat paginii (link rezervat)
– nu au personalizat pagina (video, photo, twitter, aplicatii, RSS de la blog)
– nu au un calendar editorial si o strategie de continut
–  nu vorbesc ca unui prieten
– nu au folosit Static FMBL (un cod facut de agentie prin care puteti crea un tab in care poti sa personalizezi pagina de welcome)
– folosesc excesiv „like”
– nu promoveaza pagina de FB (butonul de Like Box de pe bloguri)

*stiu sunt 9, am sarit ceva 🙂

Cum evolueaza paginile de FB in Romania || Ionut Oprea:
– FB nu ocoleste curba naturala a adoptarii
– 2010 (curaj): anul plantatiilor de like-uri si participantilor la concursuri pe FB
– 2011 (consistenta + concentrare): platforme de interactiune, de facilitare pentru sharing/ spreading, de identity sharing
– in orice comunitate creata trebuie sa vezi care activitati sunt relevante, sa implici utilizatorii, sa iti ajuti utilizatorii sa iti raspandeasca mesajele
– hints: probleme de relatii cu clientii transformate in evenimente pozitive

Cum sa integrezi FB intr-o campanie online || Cristian Pantazi:
– nu orice brand trebuie sa fie social
– brandul trebuie sa aduca valoare mediului in care e
– fiecare brand are nevoie de informatie productiva (trebuie sa fie constient ca trebuie sa produca mereu content: foto, video…)
– inainte de jocuri, campanii conteaza care e informatia/ ideea/ mesajul pe care vrea brandul sa le comunice
– nu toate brandurile au nevoie de pagina pe FB

De ce ar trebui sa „aterizeze” consumatorii tai pe pagina ta de FB || Radu Ionescu:
–  1 din 5 utilizatori de net sunt pe FB
– curba de invatare e zero: utilizatorii stiu deja ce trebuie sa faca pe  o pagina de FB
– e mult mai usor sa il pui sa dea like decat sa il rogi sa iti completeze un formular
– orice actiune a utilizatorilor pe pagina ta de FB e vizibila si pe profilul lor
– un domeniu scurt e mult mai memorabil in campanii integrate

Aplicatii de FB  in limbaj de marketing|| Tudor Totolici:
– cand faci vanzari ii dai omului un peste, cand faci marketing il inveti sa pescuiasca, cand faci SM ii dai o barca cu motor cu 12 lansete si te duci cu el in vacanta…
– trebuie sa poti controla toate scenariile
– risk management: de ce facem? la ce riscuri ne expunem? ce strategie vom adopta? mergem pe un model testat sau incercam ceva nou?
– consumatorul poate sa te ajute sa duci mai departe mesajul

Concluzii: Care este cel mai important lucru pe care un brand il poate face pe FB acum || Cristian Manafu:
get more fans: creeaza o baza de fani pe care sa ii poti implica
– fanii „devin” fani pentru ca sunt interesati de produs/din recomandari/ li se cere sau e usor sa o faca/ pentru a face un bookmark/ vor sa tina pasul cu un concurent
– 2 modalitati: prin promovare (integreaza pagina cu alte platforme de comunicare, sugereaza pagina prietenilor, foloseste Like Box, foloseste concursuri, anunta in offline) si prin continut (creeaza o pagina personalizata, transforma pagina intr-o sursa de informatii, raspunde in mai putin de 24 de ore, ofera continut exclusiv pentru fani si continut pentru non-fani, include linkuri in postarile pe wall, promoveaza continut foto si video)

Partea 1 aici, partea 2 aici si partea 3 aici. Informatii oficiale despre Social Networks Conference si detalii despre speakeri aici

FIN! 🙂

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

 

Mai multe rezultate...