Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
7 oct. 2010

Social Networks Conference- live blogging (1)

Sesiunea 1

Despre strategie in SM || Justin Kadima:
– fa-ti o prezenta, interactioneaza, creeaza comunitatea, genereaza ROI
– pe online nu ai nicio strangere de inima sa vorbesti de problemele pe care le ai la nivel de utilizator cu brandul
– ca brand daca ai o putere mare de promovare pare ca nu iti pasa ca sunt reactii negative „ratacite” pe internet despre tine
– 95% dintre companii nu le pasa ca se vorbeste de rau pe net despre ele
– SM nu e un canal de vanzare, e un canal de customer service
– minim de SM de incercat: 1 an de zile
– pentru SM e nevoie de infrastructura umana (care apartine companiilor), instrumente si campanii (propuse de agentie/ consultant)

Interventie Cristi Manafu:
– important este sa alegem acele canale care se potrivesc mai bine brandului, nu conteaza doar sa fii prezent

Despre Yahoo || Mihai Fanache:
– 4.8 milioane de utlizatori yahoo mail in Romania
– 5.7 milioane de utilizatori de yahoo messenger in Romania
– 53% barbati, 47% femei de utilizatori yahoo in Romania
– 25- 29 media de varsta majoritata
– intreaga audienta e compusa din utilizatori inregistrati (criterii care ajuta la targetare)
– SM e un indemn de a pescui acolo unde are balta peste

Partea 2 aici, partea 3 aici. Informatii oficiale despre Social Networks Conference si detalii despre speakeri aici

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...