Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
7 oct. 2010

Social Networks Conference- live blogging (3)

Sesiunea 3

Studiu de caz: De ce unele campanii pe social media esueaza || Victor Kapra:
– pentru social media trebuie sa te antrenezi (traning facut incetul cu incetul si proceduri clar definite) si apoi sa vezi daca te tin muschii inainte de a porni in maraton
– cat dureaza o campanie online? cand cauti un produs si dai peste un cont neglijent imaginea brandului e dezastruoasa (care se traduce intr-un management prost). o campanie dureaza sine die (fara termen 24/7)
– 5 erori elementare:  provide & pray sau bulid it and they will come, nu tineti „secreta” prezenta in social media (cross promotion: integrati butoanele pentru SM, treceti profilul de pe retele pe cartile de vizita) nu fiti obsedati de ROI (beneficiile utilizarii retelelor sociale nu se masoara exclusiv prin cresterea imediata a vanzarilor, dar nu uitati sa masurati rezultatele- stabiliti tinta pe o anumita unitate de timp), nu lasati pupitrul de comanda nesupravegheat (daca nu stabiliti proceduri clare: care e mesajul/ ce actualizam va asteapta dezastrul), nu fiti zgarciti (oferiti o recompensa omului pe care il puneti sa se ocupe de SM)
– obisnuiti-va managerii sa nu va ceara rezultate imediate, e vorba de brand awarness

Despre TPU || Catalin Tenita:
– ce dai la schimb pentru atentia primita din partea utilizatorilor?
– construiti case nu corturi
– nu exista o strategie in SM:  fiecare brand trebuie sa testeze
– pretentiile pe SM nu sunt mari, iti poti permite sa faci greseli dar sa le corectezi
– nu putem gandi SM doar in termeni de expunere, trebuie sa o gandim in termeni de fidelitate
– TPU este despre prietenii pe care ii poti avea
– nu e ok pentru un brand sa stea numai din concursuri, trebuie sa gasesti si alte forme de recompensare

Partea 1 aici, partea 2 aici. Informatii oficiale despre Social Networks Conference si detalii despre speakeri aici

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...