Nu mai fi așa de conținut!
Dar înainte: workshopuri și traininguri se scriu fără cratimă, carusele, profiluri, webinare, memelor așa e corect, așa le luăm ca atare, orice altă formă e greșită. DOOM3, bată-l vina! Bun, acum că am punctat rubrica de ortografie la minut, trec la subiectul de conținut al acestei zile: clasicele texte sub formă de articole pe internet. Dintre acestea trei sunt ale mele.
Cum mie îmi place să intervin cât mai puțin în nume propriu în a face content marketing, m-am limitat la trei articole publicate pe contul de LinkedIn al agenției. Sunt, desigur, despre conținut.
Numărul unu:
Am întâlnit de mai multe ori rugămintea (și cerința) de a scrie conținutul de comunicare (mai) scurt. Dincolo de gusturi personale și trenduri, întotdeauna trebuie să localizăm și să judecăm contextul în care ne aflăm. Am explicat, pe larg, de ce mărimea contează până când începe să conteze contextul.
Numărul doi:
E important cum este oferit feedbackul pe text. Chiar dacă ai mâncat o literă. E important dacă este justificat, dacă este constructiv și dacă aduce valoare pentru cel care scrie. Mai ales dacă ai mâncat o literă.
Numărul trei:
Ne place sau nu, atenția noastră se micșorează. Iar conținutul-aperitiv e numai bun: consumă atenție puțină și satură mult. Poate de aceea e așa de apetisant și ușor de digerat.
Așadar unu, doi, trei. Timp total de citire: sub 10 minute. Vă puteți convinge cu ochii voștri.
În rest, vă mulțumesc și vă doresc o primăvară cu gândul că ar putea fi cel puțin savuroasă și, gramatical, corectă. Eu una, recunosc, așa, viața ar suna ceva mai bine. Dar cum gusturile nu se discută (deși eu găsesc că tocmai gusturile sunt atât de discutabile), de la sine înțeles, se poate trăi bine mersi și fără validare gramaticală (sau fără validare de vreun fel anume – pur și simplu).
Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.