Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
7 oct. 2010

Social Networks Conference- live blogging (2)

Sesiunea 2

Despre strategie in SM || Gavin Reeder:
– pe twitter se recomanda sa oferi raspunsul intr-o ora
– pe FB se recomanda sa oferi raspunsul intr-o zi

Despre LinkedIn || Adrian Stanescu:
– cea mai mare retea sociala adresata profesionistilor: oamenii care au bani sunt cei care muncesc, iar advertiserii sunt interesati de oamenii care au bani
– un loc in care se pot crea conexiunile din viata reala/ virtuala cu alti profesionisti
– 78 de milioane de utilizatori in toata lumea in peste 300 de tari
– 300 de mii de utilizatori in Romania
– ofera informatii detaliate despre utilizatori
– formate de advertising: direct adds (targetate din spatele evolutiei profesionale in functie de industrie, marimea companiei, nivelul din companie, gradul de experienta) pentru care nu exista aparitie garantata, text link, banner clasic
– incorporeaza modele de succes de pe restul retelelor sociale
– viitorul LinkedIn arata o adancire a gradului de informatii (de ex: cati oameni care au studiat matematica se orienteaza catre o cariera in contabilitate)
– fiecare dintre noi ar trebui sa foloseasca de regula cel putin 3 retele sociale
– in mod traditional LinkedIn e un spatiu inchis advertising-ului, multitudinea campaniilor fiind axate pe recrutare; azi valoarea spatiului este dat de faptul ca profesionistii au resursele pentru a cheltui si astfel tot mai multe branduri targeteaza aceste categorii
– LinkedIn e o zona white collars, focusat pe business professionals

Interventie Cristian Manafu:
– se poate intampla o mutare a profesionistilor de pe Facebook, pentru ca nivelul si preocuparile sunt comune  (la fel cum la randul ei Facebook a beneficiat de pe randul userilor din MySpace, Hi5)

Despre Netlog || Timothy Bataillie:
– online community where young people make friends
– if it where a country it would be 3 size the size of Romania
– 54% male, majority of 17- 25 years old
– to reach youngs to SM there are 5 drivers you can work on: self expression, beeing different, feel popular, fun-jokes (make them laugh), challenges
– a brand page on Netlog  is simillar to fan page on FB, but more personalized
– Netlog cand also develop campaigns for small brands with tight budgets
– start with a framework within people can generate content based on your discussions or else everything turns into a chaos

Despre marketing BCR || Daniel Pana:
– au inceput cu Scoala de Bani pentru a face educatie financiara (fara a avea un tel clar, dorindu-si sa se imprieteneasca cu lumea)
– au inceput sa isi infiinteze o comunitate din nevoia de a transmite cunostiinte bancare
– au intrat in Second Life mizand pe concursuri
– activitatea unui brand pe retele sociale e delicata
– nu au obiective de vanzare pe social media
– au intrat pe Netlog unde au adus celelalte campanii
– si-au permis sa se joace si sa se imprieteneasca, sa interactioneze
– campanii cross- media: TV, online, BTL
– retelele sociale sunt o prelungire a ceea ce facem in viata reala: pericolul este acela de dublare a brandului (e nevoie ca brandul sa aiba niste reguli si sa stii cat poti sa le intinzi)
– obiectivele de vanzare pe retele sociale denatureaza insasi ideea de retele sociale (e de preferat sa obtii influenta decat sa iti propui sa vinzi)
– discutie  in sala: este normal ca un brand sa creeze asteptarile peste capacitatea lui de a oferi? nu e vorba de dedublare de brand ci de adaptare la mediu, in online promovezi serviciile alternative nu ceea ce gasesti in real life
– feedback-ul negativ intampinat de banca in blogosfera a reflectat lipsa crasa de educatie financiara

Partea 1 aici, partea 3 aici. Informatii oficiale despre Social Networks Conference si detalii despre speakeri aici

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...