Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
28 feb. 2012

SMS Bucuresti (3)

Discutam in pauza de la Social Media Summit Bucuresti, de azi, despre cat de castigat consideri ca pleci de la astfel de evenimente. Si concluzia pe scurt e ca, personal, eu plec cu argumente  de genul de ce o pagina de Facebook nu are interactiune, de ce este nevoie de buget pentru a fi in SM, de ce un client nu poate pretinde calitate si profesionalism daca nu investeste.

Cu toate acestea (desi aproape de fiecare data imi notez idei din prezentari) nu am reusit sa aplic nimic maret din ceea ce am vazut de-a lungul timpului. Fie nu am eu simtul de a mirosi potentialul, fie nu stiu sa iau instrumentele si sa le folosesc creativ, fie imi dau seama ca exemplele vazute au avut beneficiul unor bugete, al experientei unei agentii sau al unor consultanti care au facut lucrurile sa mearga. Cu aceste ganduri, prezint mai departe cateva idei din ultimele prezentari ale zilei adunate sub tema „Social Media in Romania 2012. Powered by BCR”.

Cristian China-Birta „Campanii social media in Romania”:
– in 6 luni: 40 de campanii, 464 de bloggeri implicati, 1308 postari, premii de 38.805 lei prin blogalinitiative.ro
–  branduri care au mers in local: Knorr in 6 judete, Romtelecom in 19 judete, balonul Orange
– nu ignorati blogosfera locala

Catalin Tenita „Presa si social media”:
– cuvantul de baza in prezentarile lui Catalin e „parascovenii” (credeti-ma pe cuvant)
–  5 categorii de presa au fost monitorizate intre 22 dec 2011 – 22 feb 2012 pentru a vedea cat produce presa si cum se vede in SM si cum se vad bloggerii in presa
– SM functioneaza ca amplificator al presei traditionale
– romanii prefera sa sustina chestiuni cu caracter de implicare (petitii, ACTA)
– sunt promovate editorialele si stirile cu un continut puternic emotional
– se promoveaza mai putin stirile sportive reale si mai mult stirile parasportive/ mondenitatile din sport
– timesnewroman.ro este cea mai viralizata publicatie umoristica
– cei mai buni performeri in online sunt televiziunile de stiri si publicatiile quality
– presa online publica cele mai multe articole dimineata intre orele 00:00 si 7:00 pastrand astfel obiceiurile editiilor print; in cazul SM varfurile sunt la ora 15:00 si la ora 19:00
–  oamenii din presa sunt fascinati de FB care beneficiaza de 20.544 mentiuni in presa online; Twitter are 5.267 mentiuni iar blogurile doar 3.555 mentiuni (explicatia e ca multe vedete isi updateaza contul personal de Twitter pe care presa il foloseste ca sursa de informare)

THE END!

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...