Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
14 mart. 2011

Din Romania: Peste 3000 de kilometri in 7 zile

Am incheiat o saptamana pe drumurile din Banat – Muntenia. Am facut in total in jur de 3100 de kilometri in zeci de ore (cred ca in jur de 50-60 puse cap la cap) de mers:

Ziua 1: plecare din Bucuresti spre Pitesti – Slatina (am dat de iarna grea, viscol si o bucata de gheata la janta) – Craiova – Drobeta Turnu Severin (prima oprire la Eftimie Murgu pentru obiceiul Farsaungului) – Resita – Statiunea Secu

Ziua 2: plecare spre Valiug (pentru a vedea lacul inghetat) – Brebu – Teregova – Baile Herculane – Baia de Arama – Ponoarele (am vazut Podul Natural al lui Dumnezeu si pestera cu stalagmite de langa pod. In zona mai puteti vedea campul cu lapiezuri, dar mergeti primavara sau vara cand nu e zapada)

Ziua 3: zona Hategului pentru castelul Kendeffi, castelul Nopcsa (in paragina), Biserica Medievala din Sanpetru, Geoparcul Dinozaurilor Pitici, Cetatea Colt (sa ajungeti la ea aveti de urcat pe jos), ruinele Ulpia Traina Sarmizegetusa (noi am facut un offroad pe un drum de iarna just for the fun of it care ne-a dus la peste 1000 de metri altitudine), Biserica Densus

Ziua 4: Castelul Huniazilor din Hunedoara (nu poate fi vizitat dintr-o data in intregime, dar daca mergeti de 5-6 ori aveti ocazia sa il vedeti aproape pe tot pentru ca se schimba dinamica incaperilor de vizitat) – Cetatea Deva (pentru panorama fiindca cetatea e inchisa) – castrul roman Germisara de langa Geoagiu (pe camp gasiti amprenta castrului pentru ca nu s-au facut sapaturi de redescoperire in intregime a ruinelor, deci mergeti la apus sa prindeti si jocul de lumina al soarelui)

Ziua 5: plecare din Ramnicu Valcea pentru trovantii de la Costesti – Horezu – culele de la Maldaresti – Olari – Biserica dintr-un lemn de langa Babeni

Ziua 6: Cantonul Cheii (dinspre Ramnicu Valcea spre Olanesti) – Manastirea Curtea de Arges – Cetatea Poenari – Targoviste

Ziua 7: Cetatea Domneasca, Turnul Chindiei si Manastirea Dealu. Plecare din Targoviste inapoi spre Bucuresti

Am innoptat o seara in Secu (langa Resita, aveti grija ca in zona nu aveti semnal de mobil/ net), doua in Hunedoara (placut), doua in Ramnicu Valcea (liniste) si una in Targoviste (glamour).

Dupa cum a zis Mihai, alaturi de care impreuna cu alti 18 oameni am mers sa redescoperim locuri din tara, pe scurt a fost:

Relatii Extrem Delicios Echipa Social Camarazi Oameni Prietenie Extrordinar Raritate Afinitate
Reusita Online Munca Apartenenta Notorietate Idee Amuzament

*Redescopera Romania 2011 este un proiect Petrom, impreuna cu BCR, DaciaRomtelecom, Paralela 45Igloo si Muzeul National al Taranului Roman. Toate povestile din excursie sunt adunate aici!

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.