Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
15 feb. 2010

Cat de eficienta este adresa de office?

Observ pe majoritatea site-urilor de companie din Romania prezenta unei adrese de contact gen: office@... si ma intreb care mai sunt in prezent argumentele folosirii unui astfel de mail. Incerc sa inteleg cum se mai justifica prezenta unui astfel de cont in conditiile in care perceptia de imagine este ce cele mai multe ori negativa: un loc fals, fara fata umana, rece, care pare sa colecteze deseurile comunicationale varsate de ofertantii (comozi?) care nu isi targeteaza serviciile si produsele.

De asemenea, ma intreb (cu aceeasi naivitate?) cine este cea mai in masura persoana sa administreze un astfel de cont, mai ales intr-o multinationala? Nu ma refer aici la firmele mici, unde de cele mai multe ori o persoana suplineste prin activitatea ei majoritatea task-urilor posibile pentru bunul mers al lucrurilor.

Tocmai pentru ca acest gen de adresa virtuala exista, ba mai mult decat atat folosirea ei se practica, ma fac sa cred ca inca mai exista o anume utilitate a acestui mail. Motiv pentru care va rog pe voi sa interveniti, pentru ca eu am o lista mare de nedumeriri pe care le insir mai jos:

– ce alta adresa generica de mail ar fi mai benefica la imaginea unei companii care isi doreste sa para/fie interactiva de la prima impresie?
– carei persoane (din ce departament) este indicat sa ii revina administrarea unui astfel de cont?
– ati percepe diferita implicarea din partea companiei daca raspunsul v-ar fi oferit de pe un cont personal?
– inexistenta unei astfel de adrese ar obliga expeditorul mesajului sa fie mai atent in directionarea precisa a mesajului sau?
– ce experiente personale ati avut cu un cont de acest gen: ati primit raspuns/ vi s-a parut util…?

Ma opresc aici, astept parerile voastre 🙂

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...