Alina Constantinescu

Alina Constantinescu blog
7 nov. 2011

6 intrebari de blogger

Pun mai jos cateva intrebari inspirate din posturi si discutii recente de pe bloguri cu referire la prestatia pe care trebuie sa o asigure un blogger atunci cand e implicat intr-o campanie. Asadar:

– Intr-un post recompensat in produse de o agentie, cui se recomanda sa multumesti: clientului sau agentiei pentru ca a avut ideea?
– Promovarea unui post platit (mentiuni de pe conturile personale) ar trebui sau nu sa se discute separat fata de plata pentru postul in sine?
– De ce conteaza mai mult scrierea unui post pe blog (in conditiile in care nu te avantajeaza traficul) decat interactiunea pe care o poti genera in campania respectiva pe retele sociale?
– E de preferat sau nu sa mentionezi agentia care te implica intr-o campanie cata vreme rolul tau e sa livrezi continutul care ti se cere de client?
– In ce situatii de promovare e ok sa faci copy-paste din comunicatul de presa/ brief din moment ce nu primesti indicatii clare despre cum sa scrii?
– Cu ce sunt relevante discutiile despre campanii pe bloguri pentru cititorii de bloguri (in final oamenii pentru care scriem, nu?)?

Am recitit azi pe scurt un post despre ingamfarea pe bloguri.

Eu cred că toate gândurile vorbesc. Să-mi zici care-s ale tale.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alina Constantinescu

 

Mai multe rezultate...